Vítej

Ahoj,budu ráda,když přidáš k nějakému článku svůj komentář.Budu ráda,když budu mít na své články nějakou odezvu,abych věděla,že to nedělám jen tak do vzduchu :) Předem díky :)

sobota 30. března 2013

Velikonoce

Ahoj..Velikonoce jsou již za dveřmi a stejně jako o Vánocích lidé začínají šílet..(i když o Vánocích asi trochu víc).Já osobně šílím jen na Vánoce a Velikonoce opravdu nijak zvlášť neprožívám.Z mého pohledu je to diskriminace žen :D Já mám totiž mladšího bratra a ten vždycky dostane milion sladkostí a já jen můžu tiše závidět.A nejen sladkosti,ale také peníze a to mě štve ještě víc :D Dostávám sice kapesné,ale s tím moc dlouho nevyžiji...I když si za to vlastně ani skoro nic nekupuju,nechápu,kam ty peníze mizí..Jo,přiznávám,že skoro každý den si neodpustím takové ty koblihy,loupáky atd..tedy dokud nejsem zase nasuchu,takže každý měsíc asi takový týden pořádám každý den po škole velkou žranici :D No,ale zpět k Velikonocům,takže jak už jsem psala,moc je neprožívám,spíše je ani moc nemám ráda,protože vlastně skoro celý den jen sedím doma(někdy u babičky) a koukám v televizi na pohádky,které znám skoro na zpaměť. Vzhledem k tomu,že nejsem věřící bych je klidně i z kalendáře vyškrtla.Jediné,co je na Velikonocích pozitivní je bramborový salát,pro který bych mohla zabíjet :D Jako malá jsem vždycky vymýšlela různé výzdoby,malovala jsem kraslice,vyráběla zajíčky,měla jsem okna polepená takovými těmi barvami na sklo,nebo co to bylo.Jak to první namalujete na takovou fólii  a když to uschne nalepíte to na okno a po Velikonocích to můžete zase sloupnout,tak to mě bavilo.Jenže teď už to nemám zapotřebí a přijde mi to docela zbytečné.Tak to je asi všechno,co jsem Vám k tomuto tématu chtěla říct :D Napište mi do komentářů jaký vy máte názor na Velikonoce,jak je prožíváte,jestli vyrábíte nějaké ty ozdůbky,malujete vajíčka atd..

2 komentáře:

  1. Já taky velikonoce nijak moc neprožívám... Ani vajíčka nemalujeme. Vždycky prostě odjedeme k babičce a je to :P

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný článek, my trošku tradice dodržujeme, snad jen to, že ve čtvrtek jíme špenát a v pátek nemáme maso :D Vajíčka budeme malovat zítra :) Někdo přijde, jako vždy tak ať máme nachystané aspoň něco :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za Tvůj komentář ;)