Vítej

Ahoj,budu ráda,když přidáš k nějakému článku svůj komentář.Budu ráda,když budu mít na své články nějakou odezvu,abych věděla,že to nedělám jen tak do vzduchu :) Předem díky :)

pátek 29. března 2013

Tak čím začneme


Ahoj,nebudu to nijak prodlužovat,protože tento článek píšu už podruhé z technických důvodů :D Takže na tomto blogu najdete všechno možné,jak historky z mého života až po různé obrázky atd..upřímně ještě pořádně nevím o čem budu psát :D 


Ale myslím,že dnes začnu takovým popisem mě samotné.Jsem holka,ale to jste asi z toho textu nějak vydedukovali :D No..je mi 14let,brzy 15,chodím do 8.třídy a mám 2 kamarádky-jednu hóódně šílenou :D Měla jsem pár nevydařených kamarádství a co se vztahů s klukama týče,k tomuto tématu se jaksi nemám jak vyjádřit,protože jsem zatím s nikým nechodila a myslím,že díky mým indispozicím ani dlouho ještě chodit nebudu :D Jó,to možná vyznělo trochu zvláštně,ale nebudu psát,o co jde,možná časem.. Ještě se tedy vrátím k těm klukům,zatím jsem stejně nikoho,do koho by jsem se zamilovala jako v Americkým slaďácích nenašla..No a teď se přesuneme k mým spolužákům..Tak jsou trošičku dementní a infantilní,oni si ale samozřejmě myslí,že jsou středem světa,vyspělí a dokonalí :D Ano,máme ale ve třídě i takové vyjímky,které ani netuší,že nějaký svět existuje a řeší ty své problémy,třeba kdo je na 20Kč.(Jo mimochodem jeden hrál zrovna hlavní roli v mé noční můře,ze které mi bude asi až do konce mého života špatně).Jak bych ale popsala sebe?..No,jsem hodně výbušná,ale jen tak něco mě nevydráždí :D Jo,je to zvláštní,ale mí spolužáci mě prostě z míry nevyvedou,i když se třeba posmívají,mým již zmiňovaným indispozicím,myslím si,že mám smysl pro humor,ale né takový jako jedna z mých kamarádek :D Spíše takový ironický-sarkastický.. :D Jsem schopná se ztrapnit jedním slovem,ale mám vynikající talent ztrapnit i ostatní.. :D Myslím,že jsem měla štěstí na učitelský sbor ve škole,který je fajn,ale samozřejmě jsou tam i učitelé,kterým (aspoň z mého pohledu a pohledu mých kamarádek) naše trio nemají rádi. O tom,co se děje ve třídě nemáme zas takový přehled,protože většinu přestávek trávíme na toaletách,protože je tam klid,můžeme tam klidně dělat i striptýz (neříkám,že to děláme :D ) a nikdo o nás neříká,že jsme trapné,když onen člověk,který to říká dělá ještě horší věci a někdy i to samé,jenže v jeho případě je to neskutečně vtipné :D ale i takoví jsou lidé že :D Když už jsme myslím dnes už podruhé dostali k naší třídě a jejich blbým,z jejich pohledu neuvěřitelně vtipný a duchaplných keců,tak máme i takové,které přímo rozčiluje,když se něco zeptá Já?Když ho učitelka vyvolá,když ten dotyčný(samozřejmě že já :D ) své jméno neslyšel jen viděl,jak se na něho učitelka tupě zírá a v duchu si říká no dělej ty blbko...Potom jsou v naší třídě zase lidé,kterým příjde vtipné slovo hovno,smrdíš a samé takové chytré řečičky,ano,jsem v 8.třídě :D No,ale to jsme zatím povídali jen o mužském obsazení naší třídy,samozřejmě,že se tam nachází také holky.Tak některé jsou slepě zamilované do kluka,který je nechce a vůbec se za to nestydí a nejraději by si to asi napsaly na čelo.Potom jsou tam takové,které jsou také slepě zamilované do jednoho kluka(překvapivě do toho samého),který to z mého pohledu také ví,ale ony se za to stydí a tak mu to neřeknou.Tím ale neříkám,že o tom stejně neví polovin naší třídy. No a ostatní si jako stíhačky hlídají ostatní kluky,kteří o ně také nestojí,jenže ony to prostě nedokážou přenést přes srdce a tak je pronásledují a pořád o nich mluví.Potom jsou tam i takové,které se za posledních let změňily k nepoznání a stávají se z nich jedním slovem-blbky jako z jejich nových kamarádek,které jsou neskutečně vtipné svým chováním a ani o tom neví.O ostatních mám samozřejmě také svůj názor,ale né natolik zajímavý,abych se o něho s vámi podělila a nebo není natolik vhodný pro váš zrak :D Tak..a teď by jsme se mohli přesunout k mým koníčku a těmi tuto slohovku budu moct ukončit...Takže baví mě fotit,vařit(spíše ale péct,protože když vařím,tak skoro všechno připálím :D ),malovat,vyrábět,stříhat,lepit :D prostě skoro všechno a samozřejmě momentálně mě baví sepisovat tento článek :D Tak zatím a kdyby někdo měl zájem,ráda si s ním pokecám přes email..takže pokud máte zájem,můžete napsat do komentářů svůj email a já se ozvu ;) Takže ještě jednou Ahoj :D :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Ti za Tvůj komentář ;)