Vítej

Ahoj,budu ráda,když přidáš k nějakému článku svůj komentář.Budu ráda,když budu mít na své články nějakou odezvu,abych věděla,že to nedělám jen tak do vzduchu :) Předem díky :)

sobota 30. března 2013

Domácí marlenka

Ahoj,jsem tu s receptem,který jsem dneska dělala už podruhé.Musím se přiznat,že poprvé jsem zmařila těsto,takže to jsem dělala vlastně na jednu marlenku podruhé :D Nicméně to nebylo mou zručností,ale mým pomalým chápáním,kdy jsem špatně pochopila recept.Takže tady přikládám recept,který jsem našla na mimibazaru a musím uznat,že je opravdu skvělý..jednoduchý a vynikající ...


Suroviny:

těsto: 250g hery,3vejce,3pol.lžíce medu,300g cukru,400g hladké mouky,1čaj.lžička sody,100ml mléka
krém: 500ml mléka,5pol.lžic krupice,1/2 salka(nevařeného),250g hery


Příprava:

těsto: V hrnci rozehřejeme máslo,přidáme med a postupně přidáme všechny sypké suroviny. Nalejeme trošku mléka a pořád mícháme.Když je vše smícháno přidáme 3 vejce.(Po celou dobu se snažíme chvílemi zahřívat,aby se nám vše spojilo,ale né pořád,potom by se těsto spálilo a nebylo by tekuté).Když je tedy těsto hotovo nalejeme ho na 3 plechy vyložené pečícím papírem a rozetřeme.Pečeme maximálně 10 minut.
krém: Z mléka,cukru a krupice uvaříme hustou kaši a necháme vychladnout.Poté,co je těsto chladnější vyšleháme do těsta změklé máslo a salko.

Z každého těsta odřežeme kraje.Poté jedno těsto pomažeme krémem a to opakujeme až budou všechny těsta potřené.Pokaždé,když těsto potřeme přiložíme na něho druhé těsto.Na poslední pomazané těsto nasypeme ořechy s odřezanými rozdrcenými kraji těsta.

Nechte si chutnat ;)

2 komentáře:

  1. No, to vypadá opravdu doře :) Já jsem právě teď dodělala čokoládové muffiny s banánem <3 Každý víkend něco pěču, příští zkusím tu marlenku :) Díky za recept :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač,je fakt skvělá,potom se ozvi jak dopadla ;)

      Vymazat

Děkuji Ti za Tvůj komentář ;)