Vítej

Ahoj,budu ráda,když přidáš k nějakému článku svůj komentář.Budu ráda,když budu mít na své články nějakou odezvu,abych věděla,že to nedělám jen tak do vzduchu :) Předem díky :)

sobota 30. března 2013

Pro zasmání

Ahoj,tento článek bude obsahovat pár vtipů pro zasmání,které mě osobně docela pobavily :D :D...

Blondýnky

1.Vystoupí 2 blondýnky z auta a zabouchnou si uvnitř klíče.Jedna se snaží dovnitř dostat pilníkem druhá rukama.Najednou začne pršet a jedna říká druhé: ,,Ježiši Pavlo,zapomněly jsme zatáhnout střechu.!"

2.Dvě blondýnky postávají na autobusové zastávce a jedna si stěžuje: ,,Člověče mě je nějaká zima." ,,Tak si dej ruce do kapes." radí ji druhá.První vrtí hlavou,,Ale to nemůžu,tam už mám rukavice."

3.Jak zařídit,aby si Vás blondýnky vzala?Řekněte ji,že je s Vám těhotná.

Černý humor

4.Smrtka stojí u dveří a povídá: ,,Dobrý den,odčítání lidu."

5.Chlapec:,,Řekni mi o té havárii"
   Dívka:,,Jaké havárii?"
   Chlapec:,,No neříkej,že jsi se s takovým ksichtem už narodila?!"

Ženy a muži

6.Zamilovaná žena píše svému muži zamilovanou sms:,,Jestli spíš,pošli mi tvoje sny,jestli se směješ,pošli mi tvůj úsměv,jestli pláčeš,pošli mi tvoje slzy." "Romantický" miláček odpoví:,,Právě seru,mám ti něco poslat?"

7.,,Chlapečku je doma tatínek?"
  ,,Není."
  ,,A kdy se vrátí?"
  ,,To nevím,prý,když se budu dobře chovat,tak za 10let."

Doktoři

8.Jde koktavej a plešatej po ulici a koktavý povída:,,Ttto bbby mmě zzajímmalo,kkkolik uuutratíš zza kkadeřníka.A plešatý odpoví:,,A mě by zajímalo,kolik utratíš za tel.hovory.

9.Doktore mám strašný problém při komunikaci s lidmi,strašně rychle se naštvu.Aha a jak se to projevuje.Kurva co jsem ti teď řek ty debile?

10.Pacient na operačním sále:,,Tu masku pane doktore můžete sundat,stejně jsem Vás poznal."

11.Petr se ptá dědečka:,,Proč si chirurgové zahalují obličeje?dědeček odpoví:,,Aby je nikdo nepoznal.kdyby se operace nepovedla"

12.Pane doktore co mi je?Ptá se stařenka.Nevím,to se pozná až na pitvě.


2 komentáře:

Děkuji Ti za Tvůj komentář ;)