Vítej

Ahoj,budu ráda,když přidáš k nějakému článku svůj komentář.Budu ráda,když budu mít na své články nějakou odezvu,abych věděla,že to nedělám jen tak do vzduchu :) Předem díky :)

sobota 30. března 2013

Gambit

Ahoj,rozhodla jsem se založit novou rubriku ..S názvem filmy.Budu hodnotit filmy,na kterých jsem byla v kině a nebo jsem je zhlédla doma :) od 1-5 hvězd


Takže tady je první-Gambit,na který jsem byla nedávno v kině


Komedie / Krimi
2012 89 min.

Režie:  Michael Hoffman
Scénář: E than Coen, Joel Coen
Hudba: Rolfe Kent
Hrají v hl.rolích: Colin Firth, Cameron Diaz, Alan Rickman, 

Oficiální text distributora: 
Víte, co dělá Angličan uprostřed Texasu? Má plán. Harry Deane dělá správce umělecké sbírky, svou práci miluje, a přesto trpí. Jeho zaměstnavatelem je totiž jeden z nejbohatších Angličanů, stejně excentrický jako šílený a zcela nesnesitelný. Harry se proto rozhodne využít šéfovy vášně pro obrazové sbírky a rozehraje partii směřující k tomu, aby si jeho šéf koupil falešný dávno ztracený obraz Moneta. Pro svůj umělecký zločin ale potřebuje královnu texaského rodea. Plán je mistrovský, k úspěchu postačí, aby Harry přestal být notorický smolař.

Můj názor: 
Takže na tento film jsem nešla s nějak velikým očekáváním,protože jsem už shlédla dopředu recenze jiných lidí.Pravda,do přečtení recenzí jsem od toho čekala více,protože trailer mě zaujal.Nicméně v recenzích měli pravdu,že ty trailer o filmu hodně vypověděl a vlastně v něm bylo skoro všechno nejvíce zajímavé.Prvních 10 minut filmu mě moc nebavilo,přišel mi až nudný.Postupem času se to ale začalo zlepšovat a mě to začalo bavit.Pravda,viděla jsem i zábavnější filmy,které mě zaujali.Když se mám ale na film podívat ze stránky zpracování,tak to se mi líbilo.Kvalita filmu je vysoká,líbí se mi efekty i herecké výkony,takže v tomto ohledu nemám moc co vytknout.Takže kdybych měla hodnotit z pohledu zpracování dala bych asi 5 hvězd,jenže musím brát v potaz také děj atd...takže dohromady dávám  4-3 hvězdy.




informace: http://www.csfd.cz/film/228325-gambit/ obrázek: http://nd05.jxs.cz/302/198/b88c3414d8_89497112_o2.jpg

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Ti za Tvůj komentář ;)