Vítej

Ahoj,budu ráda,když přidáš k nějakému článku svůj komentář.Budu ráda,když budu mít na své články nějakou odezvu,abych věděla,že to nedělám jen tak do vzduchu :) Předem díky :)

neděle 31. března 2013

Babovřesky

Babovřesky 
komedie 2012
Režie: Zdeněk Troška
Scénář: Zdeněk Troška
Hudba: Karel Vágner
Hrají: Lukáš Langmajer, Veronika Žilková, Jana Synková, Lucie Plekancová Vondráčková, Pavel Kikinčuk, Jan Dolanský, Miro Noga, Jitka Sedláčková, Lucie Bílá, Jiří Pecha, Jan Kuželka, Lubomír Kostelka, Norbert Lichý, Jindřiška Kikinčuková, Jana Altmannová, Radek Zima, Martin Matejka

Oficiální text distributora:
 Letní komedie Zdeňka Trošky je úsměvnou komedií ze života současné jihočeské vesnice Babovřesky, která s nadhledem a komediální nadsázkou, tak trochu v duchu Slunce, seno, sleduje kupící se nedorozumění a souhry náhod, které pořádně zamotají hlavu její obyvatelům. V příběhu nechybí láska, žárlivost, závist, intriky a zejména vtipné okamžiky, v nichž se někteří i najdou. Slovy režiséra: "Je to prostě film tak 'trošku' ze života." Po smrti stoleté Trudy zůstanou na konci vesnice lukrativní pozemky se starým domem. To se hodí starostovi a jeho příbuznému, kteří mají na pozemky zálusk a chtějí zde vybudovat autobazar. Jenže pozůstalí Hálovi se synem Adamem, se rozhodnou, že se jim vila líbí a opraví ji, i když v ní prý straší. Podtitul "z dopisu venkovské drbny" naznačuje, že na scénu vstoupí i místní zbožné ženy v čele s "univerzální" klepnou Horáčkovou, která o všem ví, od všeho má klíče, všude byla dvakrát... a uzurpuje si právo do všeho zasahovat. A právě do této vesničky přichází nový farář. Zbožné ženy čekají váženého důstojného pána, ale z auta vyskočí mladý, sportovně vyhlížející asi třicetiletý mladík s dvojsmyslným jménem. Netuší, co tu na něj čeká, co všechno bude muset řešit a právě díky tomu se odehrává v Babovřeskách množství humorných situací.

Můj názor:
Tak čím začít :D Na to,že je film vyroben v Česku je docela obstojný.I když jsem od něho čekala kapku víc,například Kameňák mě asi od Trošky bavil víc,ale i přesto byl plný humoru.Děj byl průměrný,vlastně kdyby nebyl tolik vtipný asi by mě ani moc nebavil.Herecký obsazení s tím jsem byla vcelku spokojená,ale výkony samozřejmě nebyly nic dokonalého,ale musíme brát v ohled naše možnosti.Kvalita obrazu se mi hodně líbila,přišla mi skoro stejná jako u Amerických filmů,takže tady není moc co vytknout.Když se to tedy všechno sečte a odečte..Dávám 3,5 hvězdy

informace jsem hledala na stránce: http://www.csfd.cz/film/316428-babovresky/ obrázek: www.novinky.cz 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Ti za Tvůj komentář ;)