Vítej

Ahoj,budu ráda,když přidáš k nějakému článku svůj komentář.Budu ráda,když budu mít na své články nějakou odezvu,abych věděla,že to nedělám jen tak do vzduchu :) Předem díky :)

pondělí 1. dubna 2013

Velikonoční pondělí

Ahoj,tak dnes jsme se konečně dočkali-slavných a vytoužených Velikonoc.Jak jste je prožili vy?Já hned ráno šla k babičce,aby náhodou nepřišli spolužáci mého bratra atd.. Návštěva mých spolužáků nehrozí :D (ještě aby) :D No,takže jsme s mamkou prostě vypadly,co kdyby že :D Byly jsme tam až do 3 a potom jsme jeli na oslavu narozenin mé babičky.Kde jsme ztvrdli až skoro doteď :D Počasí je úplně ideálně Velikonoční že :D Popravdě jak jsme včera obědvali(bramborový salát s řízkem) a v TV k tomu dávali pohádku,připadala jsem si jako na Vánoce :D Celý den si připadám docela špatně,pořád mi chvílemi bývá naprostý hyc,i když jsem studená,chvílemi mi bývá zle,ale né,že by jsem se přejedla nebo tak,ale prostě zle...Tak doufám,že na mě nic neleze,protože se do školy už těším,samozřejmě né na učení,ale na tu společnost :D Vždycky,když jsme dlouho doma tak se potom začínám nudit :D No,tak napište do komentářů jak jste velikonoce prožili vy ;) Čááu :D

obrázek:http://blog.mangashop.cz/wp-content/uploads/2010/08/dort.jpg

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Ti za Tvůj komentář ;)