Vítej

Ahoj,budu ráda,když přidáš k nějakému článku svůj komentář.Budu ráda,když budu mít na své články nějakou odezvu,abych věděla,že to nedělám jen tak do vzduchu :) Předem díky :)

neděle 31. března 2013

Můj vysvlečenej deník


Komedie
 2012, 102 min

Režie: Martin Dolenský
Scénář: Martin Dolenský
Kamera: Michael Gahút
Hrají: Veronika Kubařová, Berenika Kohoutová, Marika Šoposká, Šárka Vaculíková, Igor Bareš, Martin Šesták, Petra Špalková, Sandra Černodrinská, Milan Hajn, Ladislav Karda, David Skopal, Ján Kuric, Ondřej Mataj, Jaroslav Plesl, Simona Stašová, Veronika Žilková, Nisan Aljazairi, Verica Nedesca, Jan Antonín Duchoslav

Oficiální text distributora:
Johana má tři kamarádky, dva kamarády, tátu a macechu. Kasandru, která není promiskuitní, jen s „tím“ nemá žádnej problém, Káču, kterou doma terorizuje otec, Andy, která miluje Vektora a ještě mu to neřekla, Vektora, kterej miluje Andy a ještě jí to neřekl, a chytrýho kluka, co moc kouří trávu a říká se mu Hagrid. Taky tátu, co býval novinář a rocker a teď píše do bulváru a macechu Sábu, kterou nemůže vystát. Počty kamarádů a rodičů se ale změní. Johana se totiž nečekaně zamiluje, začne pátrat po muži ze starých dopisů, který znal její mámu, když byla naživu a který by mohl být jejím biologickým otcem, a její deník, kde je úplně všechno, chtějí vydat jako knížku. A ani ty depky už nejsou, co bejvaly.

Můj názor:
Ze začátku bych chtěla říct,že žánr komedie se k tomuto filmu moc nehodí,protože jsem se tedy moc nezasmála,ale to je jen můj názor :) Nicméně děj byl zajímavý a bavil mě.Z mého pohledu to je pěkný český film nějaké obyčejné puberťačky s trochu neobyčejnými zážitky.Ráda si ho po nějakém čase zase shlédnu a myslím,že se mi bude stále stejně líbit.Hodnotím 4 hvězdami 

informace: http://www.csfd.cz/film/308347-muj-vysvlecenej-denik/ obrázek:http://www.kinobox.cz/data/clanky/600x394x1/recenze-muj-vysvlecenej-denik.jpg

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Ti za Tvůj komentář ;)